پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پیامرسان یا پیامک

معمولا شوهرم و اقدس توی یک پیام رسان خاص به هم پیام میزنن. و کمتر پیش میاد از پیامک استفاده کنند. شاید علتش اینه که پیامک بزنه اسم فرستنده رو صفحه قفل گوشی میفته و شوهرم نمیخواد من ببینم.


اما نمیدونم چرا اخیرا علاوه بر چت هاشون توی پیامرسان، پیامک هم زیاد میزنه اقدس.

و همین کارش من رو به گوشی همسر حساس کرده. همش از فرصت استفاده میکنم صفحه گوشی رو روشن میکنم تا ببینم پیامکی اومده یا نه.

کاش بیخیال پیامک شه و مثل قبل به پیامرسانش اکتفا کنه.

نظرات 5 + ارسال نظر
اکنون سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 00:10

پیام به اینک
پیام دادم فکر نکنی بی خیالت شدم
فعلا بهت اطلاعات اقداماتم رو نمیدم که سورپرایز بشی به این زودیا دست از سرت برنمی دارم!
خیلی چیزا هست دوس دارم جلو جلو بگم که جیگرم حال بیاد ولی صبر می کنم اتفاق بیوفته نتیجه اش سرت بیاد اونجوری بیشتر حال میده
به زودی همدیگر را ملاقات خواهیم کرد در حالی که من خندانم و تو خون گریه خواهی کرد

تو واقعا مریض هستی
این پیام رو منتشر کردم بقیه ببینن.
این ادم مریض که میبینید هر چند وقت یکبار میاد تو کامنتهای من اینک رو تهدید میکنه!! ولی من پیاماشو حذف میکنم. نمیدونم چرا نمیره به خود اینک پیام بده. این جزو پیام های خوبشه. بقیه پیامهاش انقدر توهین امیزه ادم حالش خراب میشه.
خدا همه مریض ها رو شفا بده

نسیم یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 15:06

اینک راست میگه اقدس اونقدری برا همسرت ارزش نداره که بخواد اونو رسمی و علنی وارد زندگیش کنه ویا خانواده اقدس زن دوم بودن یه مرد رو پذیرا نیستن وگرنه بلاتکلیفی تا کی ؟اونم سنش بالا میره وووو
فقط این وسط دل و اعصاب شماس که ....

ملیحه پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 13:09

چرا به همسرت نمیگی که آنقدر اذیت میشی؟
حداقل بهش بگو شاید ذره ای بهت حق داد
همسرت پول خوبی به اقدس میده؟

نمیدونم چه قدر بهش پول میده

اینک پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 10:08

از شوهرت هیچ آبی برای اقدس گرم نمیشه.

بالاخره اقدس میره.بالاخره می فهمه که تین مرد براش شوهر و زندگی نمیشه.

غزل خداحافظی رو می خونه و میره.

مطمئن باش.
شوهرت اگه واقعا قصد داشت باهاش زندگی کنه تا حالا اقدام کرده بود.

اما این همه سال گذشته و اقدس همچنان صیغه مونده!!!

اقدس یه روز بیدار میشه. می فهمه که ضرر کرده و میره

زینب چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 21:13

شاید شوهرت اون پیام‌رسان رو مرتب چک نمی‌کنه و بهش بی‌توجهی میکنه اونم مجبوری پیامک میزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد