پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

اکنون

اگر کامنت ها رو دنبال کرده باشید احتمالا دیدید یک نفر به نام  اکنون گاهی میاد تو کامنت ها برای اینک رجز میخونه! البته من ۹۰ درصد پیامهاش رو تایید نمیکنم، چون یا غیر مودبانه س یا پرت و پلا و تهدید.

اون ادعا میکنه که خیلی به اینک نزدیک شده و از جزئیات زندگیش با خبره و میخواد ازش انتقام بگیره!!


این پست رو برای اکنون مینویسم:

من فکر میکنم تو به اینک اونقدرا که فکر میکنی نزدیک نیستی چون خبر نداری اینک، زندگی آرومی و خوبی داره.

تو احتمالا یه عقده تو زندگیته که نمیتونی خوشبختی اینک رو ببینی، برای همین دوست داری هرطور شده اون رو بدبخت کنی به خیال خودت!

شاید شکست تو در شوهرداری باعث شده کینه ی اونو به دل بگیری.

اینک و همسرش همو دوست دارند. برای همینه که زندگی شون تا الان حفظ شده.

تو از خراب کردن زندگی یک نفر چی عایدت میشه که انقدر دوست داری زهرت رو به اینک بریزی؟ چه کارت کرده؟

اگر کاری باهات کرده که ازش رنجیدی، مرد باش برو بهش بگو تو فلان کار رو در حق من کردی و من ازت متنفرم. مثل ترسوها نباش

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 16:18

تا حالا با اینک تلفنیم صحبت کردی،یا برات ویس فرستاده؟ اگه نفرستاده بهش بگو بفرسته،چون احتمالا اینک آقاس،و تو اینهمه مدت داری با یه آقا چت میکنی،حواست هست؟

سهیلا یکشنبه 7 آبان 1402 ساعت 15:15

سلام
اینک جان زندگیه داداشت به کجا رسید؟؟
زن برادرت برگشت؟

اینک یکشنبه 7 آبان 1402 ساعت 04:41

وای خدا... چقدر خنگه این کامنتر"سوال"

اعتماد به سقفش من رو کشته!!

سوال جمعه 5 آبان 1402 ساعت 02:38

وااای چقدر تحت تاثیر قرار گرفتیم
احمقی هم پیدا میشه که ندونه تو اینکی؟

سادات شنبه 29 مهر 1402 ساعت 20:10

اکنون که

ندا شنبه 29 مهر 1402 ساعت 17:12

زیاد به اینک میپردازی و ازش دفاع میکنی

تو که توی زندگی اینک نیستی شاید اکنون بهش نزدیکه و اینک در مورد زندگیش بهت دروغ میگه

کاری نداشته باش خودشون دو تا از پس هم برمیان
نامه رسون نشو

گاهی با اینک چت میکنم

مریم شنبه 29 مهر 1402 ساعت 06:22

اکنون خیلی ساده س بهش بگو اینک خود منم که حالا شدم پنهان نوشت

تو مثلا خیلی زرنگی الان مچ منو گرفتی!
از اینکه امثال تو فکر کنن من اینکم چیزی از من کم نمیشه! توی توهمات خودت بمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد