پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

عادی سازی

همسرم اخیرا گهگداری حرف اقدس رو بی پروا توی خونه میزنه... به طرز اشکاری داره عادی سازی میکنه... منم فقط تو دلم فحش میدم به اقدس

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 20 آذر 1402 ساعت 12:11

بیشتر بنویس لطفا

فریبا پنج‌شنبه 9 آذر 1402 ساعت 20:57

توروخدا منفعل نباش.تو دلت فحش نده اعتراض کن بگو نمیخوای چیزی دربارش بشنوی.بگو اینجا خونه منه و جای حرف کسی دیگه نیست...توروخدا منفعل نباش مثل گذشته تلخ من که الان که بهش فکر میکنم به خودم فحش میدم

شبنم سه‌شنبه 7 آذر 1402 ساعت 23:13

سلام
چرا تو دلت ؟؟!!
دقیق و محکم بهش بگو حرفش رو جلو تو نزنه

زهرا سه‌شنبه 7 آذر 1402 ساعت 11:28

یعنی چطوری؟ مثلا چی میگه؟

فاطمه :-) سه‌شنبه 7 آذر 1402 ساعت 00:45

جلوی بچه ها؟!

خب باهاش صحبت کن بگو راجع به اون زن تو این خونه صحبت نکن، اعصاب منو به هم نریز

نه جلوی بچه ها نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد