پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

تکراری

معمولا چیزهایی که پیش میاد در مورد اقدس، تکراری هستن و قبلا در موردشون نوشتم. برای همین کم مینویسم.

گاهی هم یه بحث با موضوع اقدس بین من و شوهرم پیش میاد شوهرم تا یه مدت پنهان کاریش رو بیشتر میکنه

نظرات 3 + ارسال نظر
اینک یکشنبه 8 بهمن 1402 ساعت 23:48

سلام پنهان جان.

انگار خانم اکنون حسابی گرفتار دردسرهای زندگی خودش شده که حسابی از من غافل شده و بی خبر مونده

نسیم شنبه 9 دی 1402 ساعت 07:28

به نظرت منظور سارا ( کامنت بالا) اینه که تو با مرد دیگه بری ؟

منم همینو ازش پرسیدم

سارا یکشنبه 3 دی 1402 ساعت 22:53

کاش شوهرت میفهمید چه رنجی میکشی ک همه فکر و ذکرش تو نیستی
تا حالا بهش گفتی اگه برعکس بود قصه چی کار میکرد؟

برعکس یعنی چی؟ یعنی من برم با مرد دیگه؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد