پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

کوفتت بشه

کوفتت بشه

ایشالله بهت بد بگذره

انشالله هر روز برات یه اتفاق تلخ بیفته تا از دماغت در بیاد

نظرات 4 + ارسال نظر
شلی چهارشنبه 16 اسفند 1402 ساعت 19:22

اینجا واسه دلته دیگه
من که نمیتونم تجسس الکی کنم
اونطوری ازینجا هم رونده میشی
برات دعا میکنم
خدا کمکت کنه
برات بسازه
یه جایی حرف بزن. تو حتی اینجا هم خودتو سانسور میکنی. برای کنجکاوی خودم نمیگما. تو خودت نریز.
مواظب خودت باش.

شلی دوشنبه 7 اسفند 1402 ساعت 10:53

سفر رفتن؟ اولین سفره؟؟
اگه اولیشه یه فصل جدیدی تو روابط باز شد
کاش بیشتر مواظب خودت باشی

نه قبلا با هم سفر رفتن

نسیم شنبه 5 اسفند 1402 ساعت 21:01

چی کوفتش بشه

فریبا شنبه 5 اسفند 1402 ساعت 12:41

انقد دست رو دست بذار که بیاد خانوم خونه شوهرت بشه...اول از پیام و زنگ و اینا شروع میشه بعد میرسه مسافرت بعدم که ازدواج دائم و ... علی میمونه و حوضش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد