پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

حساسیت

خیلی سال پیش که مجرد بودم، یک دوست مطلقه داشتم که بنا به شغلی که داشت گاهی با رئیسش با هم با ماشین شخصی رئیسش، به جلسات مختلف میرفتند... 

یک روز دوستم بهم گفت که همسر رئیس توی ماشین شوهرش یک رژ پیدا کرده، زنگ زده به من کلی فحش داده... در صورتی که برای من نبوده! فکر میکنه من با شوهرش ارتباط دارم...

اون روز با دیدگاهم به عنوان یک دختر مجرد خام، درک کاملی از قضیه نداشتم... ولی الان میفهمم که حتی یک اشغال شکلات در ماشین شوهرم چه قدر برای من حساسیت برانگیز هست!

اینکه اون اقای رئیس واقعا ریگی به کفشش بوده یا نه رو من نمیدونم... ولی الان وقتی چیز غیر طبیعی در ماشین شوهرم ببینم قطعا اول از همه ذهنم سمت اقدس میره مگر اینکه خلافش بهم ثابت شه! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد