پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

هدیه

الان که در تب و تاب خریدن هدیه ای برای روز پدر هستم(از طرف بچه ها به باباشون)... یادم افتاد... چند سال پیش شوهرم یه تابلوی خیلی خوشگل با خودش اورد خونه. و گفت کسی برام اورده. به خاطر نوع شغلش گاهی پیش میاد کسی همچین چیزایی بهش هدیه بده. ولی این یکی خیلی فرق داشت. به طور خیلی خیلی محسوسی اون تابلو با سلیقه ی زنانه خریده شده بود. 

شستم خبردار شد که این کار اقدسِ خاک بر سره 

چند ماه اون تابلو توی جعبه گوشه اتاق بود... تا اینکه اسفند ماه در طی فرایند خانه تکانی تابلو رو در یک جای خیلی پرت از اعماق خانه شوت نمودم که تا سالها چشم شوهرم بهش نیفته... در حدی که فقط اگر قرار باشه اسباب کشی کنیم ممکنه شوهرم اونجا رو بیرون بریزه! و خیلی از کار خودم راضی هستم!


پ.ن: بعدها به طور اتفاقی متوجه شدم که حس ششمم درست زده بوده به خال... کار خود مفت خورِش بوده

نظرات 8 + ارسال نظر
شبدر پنج‌شنبه 7 اسفند 1399 ساعت 09:48

قصه هاتون رو دنبال می کنم گرچه قلمتون آشناست و عبارت ‌"خرج های درشت " ادبیاتی مردونه داره و گوش نواز نیست و اولین باره می شنوم .
هر کروم از ما به نوعی خودمون رو تسکین می دیم شما با نوشتن , من با خوندن .

مریم چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 15:25

عجب شوهر اینک هم پستی داشت که سمیه براش کادو میخرید
چه شباهتی

یک زنی که اویزون یه مرد متاهل شده قطعا برای خود شیرینی ازین کارا زیاد میکنه... همه زورش رو باید بزنه جاپاش محکم بمونه

فاطمه :) دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 00:50

در دوران پیش از اقدس هم نمیدادی؟

قبل از بچه دار شدن کادو نمیدادم
فقط تولد و گاهی سالگرد ازدواج

فاطمه :)ودت یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 18:02

خودت از طرف خودت نه بچه ها، هدیه نمیدی بهش برا روز مرد؟

نه! روز مرد نیست. روز پدره!

شبنم شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 08:14

خانواده اقدس خبر دارن که صیغه کرده؟
اقدس می دونه شما از وجودش باخبری؟

خانواده ش قبلا که نمیدونستن. الان رو خبر ندارم.
ولی اقدس میدونه من میدونم

پریسا جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 10:25

اگه اقدس قبلا ازدواج نکرده باشه که برای صیغه به اجازه باباش احتیاج داره.

بعضی مراجع برای دختر سن بالا اجازه پدر رو منتفی میدونن

ایلی پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 22:02

چند ساله اقدس وارد زندگیتون شده؟ قبلا ازدواج کرده بود؟ بچه داره؟

تا جایی که من میدونم قبلا ازدواج نکرده
بچه هم نداره

مریم پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 16:38

با اینکارا فقط داری خودتو آزار میدی .کم کم همه اینا برات میشه بیماری روان تنی .انگاری یه چاقو برداشتی داری خودزنی میکنی اینکارا نه به شوهرت و نه به اون خانم آسیب نمیرسونه .نمیشه کلا نادیده بگیریش ؟ببخشید حالا مگه شوهرت چه تفحه ای هست به چشم نوکر خودت و بچه هات بهش نگاه کن حالا که نمیتونی ازش جدا بشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد