پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

فرصت دلبری

این لطیفه تکراری رو بخونید:


مردی از خدا پرسید: 

چرا همه دخترها شیرین و ناز هستند ولی همه زن ها عصبانی؟

و خداوند پاسخ داد: 

دخترها را من ساخته ام، اما زن ها را شما ساخته اید، مشکل از شما مردهاست....


واقعیت اینه که چالش های زندگی مال زن زندگیه. سرو کله زدن با بچه ها و خانواده همسر، کارهای خونه، مشکلات مالی، بالا و پایین ها...و خیلی چیزهای دیگه که زن رو خسته و عصبانی و گاهی غرغرو میکنه و زن صیغه ای از همه شون فارغ هست...


علاوه بر اون همواره مرد یک حس عذاب وجدان نسبت به زن صیغه ای داره ازینکه نمیتونه بهش به طور کافی رسیدگی کنه و زن صیغه ای با تحریک احساسات مرد، ازین نقطه خیلی میتونه سود ببره... سرش رو کج میکنه و با یک لحن مظلوم به شوهر الکیش میگه: من میدونم تو زن و بچه داری و فرصت نمیکنی بیشتر به من سر بزنی...من درکت میکنم. من نمیخوام باری روی دوشت باشم. میخوام کمبودهای زندگیت رو برات جبران کنم (شکر زیادی خوردی... بالاخره تو هر زندگی ای یه سری کمبودها وجود داره. خود خرت هم اگه با این ادم ازدواج دائم کنی کلی کمبود تو زندگیش هست که ممکنه تو زندگیش با زن اول نباشه) و خلاصه اینکه با این مدل دلبری کردن ها حس اقتدار مرد رو تامین میکنه و میگه تو فقط سایه سرم باش... من چیزی ازت نمیخوام

نتیجه چی میشه؟ مرد تو ناخوداگاهش این شکل میگیره که: زن اولم منو درک نمیکنه. زنم بهم عشق نمیده! من تو زندگیم با زن اولم یه کمبودهایی دارم که زن دومم برام جبران میکنه!!! اون زن(دوم) به حمایت من نیاز داره... و ازین جور اراجیف!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
* جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 01:59

کاملا باهات موافقم

مریم جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 00:35

مردای این مدلی زرنگتر از این حرفها هستن که خام این حرفها و عشوه های خرکی بشن .همه چیز بر اساس هوسشون میچرخه !هم مرد هم زن دوم میدونند دارن برا هم فیلم بازی میکنند .اقتدار و دلبری کیلویی چند !!

فاطمه :) پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 22:18

خب اون مرد واقعا بی فکر و خامه که انقدر راحت ... میشه
و واقعا بی انصافه که با خودش نمیگه اگر بچه ها شرایطو برای من سخت کردن و نمیتونم مثل قدیم باشم با همسرم، برای اونم همینطوره
نمیگه من شرایطو سخت تر نکنم
نمیگه من مرد و پشتیبان و ستون ام، نذارم زن حس کنه تکیه گاه نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد