پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

خدا را شکر

وقتی یهو یادم میفته مدتهاست اینجا چیزی ننوشتم خدا رو شکر میکنم. وقتی اینجا نمینویسم معنیش اینه که اتفاق خاصی در مورد اقدس پیش نیومده که بخواد عصبیم کنه! لا حول ولاقوه الا بالله...چشم بد دور...

فعلا اقدس در حاشیه س. اگرم گاهی حرفی ازش توی خونه زده شده انقدر مهم نبوده که بره روی مخم. 

به امید روزی که کلا از زندگی من بره بیرون

نظرات 4 + ارسال نظر
sweet چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت 17:12 http://sweetheart-n.blogfa.com

سلام عزیزم ، وقتای دیگه هم بنویس ،از لحظات خوب مثلا . اونطوری فقط درباره ی اقدس گور به گوری بنویسی که از اینجا متنفر میشی

پرواز چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت 13:56

خدا رو شکر

من سه‌شنبه 4 مرداد 1401 ساعت 18:06

الهی شکر

ماهرو سه‌شنبه 4 مرداد 1401 ساعت 15:17

خداروشکر درکت میکنم خیلی تجربه سختیه چند وقته شوهرم خیلی سرد شده همش تو گوشیشه همش به خودم میگم نکنه پای کسی دیگه وسط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد