پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

سال نو

کمی بعد از اینکه سال تحویل شد شروع کردم به شوهرم گیر دادن که بهم عیدی بده. اونم موبایلش رو برداشت و برام یه مبلغی رو کارت به کارت کرد. بلافاصله بعدش هم دقیقا همون مقدار رو برای اقدس کارت به کارت کرد.

اصلا عیدیه کوفتم شد.

اقدس...الهی هر یک ریال پولی که شوهرم بهت میده فقط خرج دوا درمون و بدبختیات بشه. الهی خیرش رو نبینی. الهی این سال سالی باشه که گور سیاهت رو از زندگی من گم میکنی. 

خاک بر سر بی لیاقتت




نظرات 13 + ارسال نظر
زینب دوشنبه 21 فروردین 1402 ساعت 11:26

سلام
فقط خواستم بهت بگم شبهای قدر به یادت هستم عزیزم و دعا می‌کنم به عافیت این گره از زندگیت باز بشه

مامان ثنا و حسنا و حلما پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 ساعت 12:58

زن تنها هم نمیدونه تو کی هستی؟

نه. چرا باید بدونه؟

. سه‌شنبه 15 فروردین 1402 ساعت 03:33

من تو شرایط مشابهتم پنهان
ولی بدبختیم اینه علاوه بر همه چیز رابطه جنسی هم نداریم نمیدونم طبیعیه یا نه و فقط منم که انقدر بدبختم
اگه دوست نداشتی تایید نکن و بزار به حساب درد دل خواهرانه
خیلی وقت میخونمت و خواننده اینک هم بودم

اگر دوست داشتی تو پیام خصوصی برام ایدی بذار با هم چت کنیم

اینک جمعه 4 فروردین 1402 ساعت 12:58

زن تنها!

الان پشیمون نیستی از طلاقت؟


تراویس!

تو هم مثل بقیه ی مردها، اصلا نمی تونی حال زنها رو درک کنی!

نخودچی جمعه 4 فروردین 1402 ساعت 08:48

چقدر شماها ساده اید. این منظورش اینه برید زن دوم شید عیدی بگیرید. ببینید من با زن صیغه ای شوهرم هیچ فرقی ندارم.

افرین به هوش و ذکاوت بالات

نسیم جمعه 4 فروردین 1402 ساعت 03:59

حسم میگه همسرتون بیشتر دلش میسوزه فکر میکنه اونم حق داره که پیشش باشه و... ولی به هر حال چون شرایطش مساعد نیست پس خیلی گناه داره و باید هواش رو داشته باشه ! نه اینکه صددرصد کارش از رو علاقه و محبت باشه . البته که در هر حال کارش از بیخ درست نیست .

فریبا پنج‌شنبه 3 فروردین 1402 ساعت 11:29

من اگه به جای تو مجبور بودم تو این زندگی بمونم با این مرد حرفم نمیزدم چه برسه به اینکه ازش عیدی بخوام که اونم عین همونو واسه اون زنیکه بریزه

زن تنها چهارشنبه 2 فروردین 1402 ساعت 17:01

سال خوبی باشه برات
چجوری متوجه شدی؟
من زندگیم مثل تو بود ولی جدا شدم

الهام چهارشنبه 2 فروردین 1402 ساعت 15:14

بهش میگفتی تف بروت من با اون برات یکیم؟
میگفتی چند تا بچه ازتو شکم من در اومده یا اون ؟تراویس تو جای پنهان هستی ببینی چه دردی داره که میگی نفرین نکن.
خدا به راه راست هدایت کنه این مردهای خودخواه رو که بخاطر...‌...تن میدن به ناراحتی وعذاب دادن یه زن
همسر تو که مومنه چرا اخه؟
لااقل نمیزاشت تو متوجه بشی.
در آخر دلم میخواد آقاتون رو با چوب بزنم،امیدوارم شدت ناراحتیمو متوجه شده باشی

نون سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 22:19

قرار به نفرین باشه باید شوهرت رو هم نفرین کنی

فاطمه :) سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 13:55

سال نو مبارک
انشالله سال خوبی داشته باشی و خدا به دلت آرامش بده.

ملیحه سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 10:57

سلام عزیزم الهی بمیرم برای دل شکسته ت،مطمئنم همسرت یه جایی شاید دور تاوان ذره ذره کارهاییکه باهات کرده رو میده،ما یه فامیلی داریم که همین کار رو با همسرش کرد خیلی وضعیت مالی اکی وجایگاه اجتماعی خوبی داشت،یجوری که توی فامیل کلی اعتبار داشت،الان همه چیزش رو از دست داد حتی اعتبار وآبروشو،الان علنا میگه کاش هیچوقت اونکارو نمیکردم،این دنیا گرچه سخت اما میگذره

تراویس بیکل سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 03:10 https://travisbickle1.blogsky.com/

اول سالی نفرین نکن.دعا بخون.بالاخره اونم خدایی داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد